Σας ευχαριστώ πολύ!

Πέμπτη 24 Μαΐου 2018

Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου που με τιμήσατε στην παρουσίαση του τρίτου μου βιβλίου. Σας ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη, τον χρόνο που μου διαθέσατε, τις όμορφες ευχές σας και τα πλατιά χαμόγελα. Δίχως εσάς η εκδήλωση αυτή δεν είχε αυτήν την τόσο όμορφη κατάληξη. 
 
 

Θα ήθελα όμως να ευχαριστήσω επίσης θερμά:
Τον Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού, Πολιτισμού και δια βίου Μάθησης κο Μπουτίνα Ιωάννη και τον Αντιδήμαρχο Περιφέρειας κο Βουρλίτση Δημήτριο για την υποστήριξη.

Τις ομιλήτριες Φροσυνάκη Μαρία (Δικηγόρος), Ζαρκάδα Παλμύρα (Εκπαιδευτικός), Απόδιακου Κατερίνα (Πνευμονολόγος), Ψύρρα Γεωργία (Πολιτισμολόγος) για τον όμορφο τρόπο με τον οποίο προσέγγισαν το βιβλίο μου.

Την Ξένια Παπαγεωργίου για τον πρόλογο και την όμορφη ανάγνωση των αποσπασμάτων.

Τους χορηγούς Αρτοζαχαροπλαστεία «Τσουμπέκος Γεώργιος», Μάρκετ «Βασίλης Πώχος», Κάβα ποτών «Φίλιππος Πώχος», Τυροκομικά προϊόντα «Μετέωρα» (Ι. & Α. Καλτσούδας), Μακιγιάζ – Άρωμα «Rose» Ζάμπρα Έφη για τα ποτά, τα εδέσματα και το μακιγιάζ.

Τα τοπικά μέσα μαζικής ενημέρωσης για την κάλυψη της εκδήλωσης, το βιβλιοπωλείο «Ατραπός», μα και την οικογένειά μου ˗τον σύζυγό μου και τις κόρες μου!

Να είστε όλοι καλά!

Με εκτίμηση,
Μαρία Καλύβα

Share This Post

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου