Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις του Δήμου Πύλης

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Λίγο πριν την εκπνοή του χρόνου, μία ακόμη ξεχωριστή συνεργασία ήρθε να προστεθεί στις άλλες, και αυτή και δεν είναι άλλη από τη συνεργασία μου με τον Δήμο Πύλης (Τρικάλων)· μια περιοχή με την οποία με συνδέουν πια ιδιαίτεροι δεσμοί.
Είναι μεγάλη η χαρά και ο ενθουσιασμός μου που εφέτος συμπεριλάβανε και εμένα στο τόσο όμορφο, εορταστικό πρόγραμμά τους, όπως επίσης μεγάλη είναι και η ευθύνη που φέρω απέναντί τους, να φανώ αντάξια των προσδοκιών τους.
Με γνώμονα, όμως, την αγάπη μου για τα παιδιά αλλά και για το βιβλίο, θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ, ώστε στο τέλος της μέρας, να επιστρέψουν τα παιδιά στα σπίτια τους με ένα πλατύ χαμόγελο.
Θα πούμε παραμύθια, θα συζητήσουμε περί συγγραφής, θα γράψουμε τη δική μας Χριστουγεννιάτικη ιστορία και όχι μόνο…

Σας ευχαριστώ για ακόμη μια φορά για την έμπρακτη υποστήριξή σας μα και για την εμπιστοσύνη που δείχνετε στο πρόσωπό μου!

Καλές γιορτές σε όλους σας!



ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΥΛΗΣ:
http://dimospylis.gr/christougenniatikes-ekdilosis-tou-dimou-pilis/

Share This Post

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου